mandag den 8. september 2014

First American Weekend











Så er min første amerikanske weekend overstået! Den har været fuld af spændende oplevelser, som jeg virkelig har nydt. Jeg har det bedste forhold til Paula og vi hygger os virkelig meget. Det samme hvad angår min værtsfamilie.
I skolen går det hele fremad både med fag, vennerne og ellers bare forstå den amerikanske high school. Hver dag er en forbedring, hvilket jeg er virkelig glad for.

Det skal lige siges, at ingen er billederne er redigeret. Crater lake er i sig selv bare så smuk!
Lørdag: 
Vi stod tidligt op og tog camperen til crater lake. Det tog omkring 5 timer at køre dertil. Mig og Paula sov det meste af tiden. Efter vi kom dertil tog vi en masse billeder oppe fra Crater lake af. Efterfølgende besluttede Paula, Jim og jeg os for, at vandre hele vejen ned til søen og op igen. Hvilket var 2 km. stejl bakke op og ned! Vi fik en masse sved på panden, men det var det hele værd! Efter Crater Lake tog vi hen til en campingplads og blev der hele natten. Vi spiste aftensmad, ristede skumfiduser, snakkede og havde en virkelig hyggelig aften.
Søndag:
Søndag morgen stod vi tidligt op igen, og kørte (igen) 5 timer mod stranden eller kysten, som de kalder den her. Vi fik gået en tur, dyppede os en smule i det lidt kolde vand og ellers horseback riding on the beach! Hvilket var en så fed oplevelse. Det varede omkring 2 timer, hvor vi ellers fik set en del skov, meget af kysten og ellers bare fik lov til at ride på hesten. Efter følgende var der 3 timers kørsel hjem hvor mig og Paula lå i camperen og hyggede os.

I dag har jeg været til møde med en masse CETUSA elever her i Oregon og ellers mødt min koordinater. Vi havde en rigtig hyggelig aften, hvor jeg også mødte 2 andre danskere, haha.

Knus Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar