fredag den 26. december 2014

All I want for christmas


 Så er julen overstået for mig også! Jeg havde en rigtig skøn jul. Om morgenen stod det på gaver. Selvom at vi havde fået en tur ind til Nøddeknækkeren i julegave, så var der dog en masse gaver til os under juletræet. Både fra julemanden, og fra min værtsfamilie - så sødt. Min far havde også sendt 2 pakker, og en af mine bedste veninder havde også :) Hvilket var rigtig hyggeligt at få! ❤ Min mor har også sendt en pakke, som dog ikke er kommet endnu. Så har stadig noget at glæde mig til, hihi. Ellers havde vi en god morgen, med kanelsnegle, hjemmelavet saft, æblegrød, bacon-pandekager osv. 

Omkring en 2-tiden tog vi hen til en af deres døtre, og vi fik spist ligeså meget mad, som til thanksgiving. Der var alt form for mad! Det var så lækkert. Efterfølgende tog vi hjem, og vi var alle super trætte, så vi smuttede hurtigt i seng. Dog vil jeg sige, at dansk jul er bedst! Det er bare noget helt specielt over juleaften, som de ikke har her. 

På tirsdag tager vi ud i en hytte, som de har lige ned til stranden. Så har tænkt mig at opdatere jer, når vi kommer hjem derfra:-)
Knus Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar