tirsdag den 6. januar 2015

Happy New Year!


Håber at i alle havde en god nytårsaften. Det havde jeg ihvertfald! 
Mig og paula havde besluttede at holde pigemiddag for nogle af de andre udvekslingsstudenter. Først kom der 4 piger over til middag, og vi fik spist 3 retters lækker mad. Efterfølgende kom der en til pige, hvor vi så alle 7 blev kørt til en dans/fest, som sluttede kl halv 1. Hvor vi mødte og snakkede med en masse søde mennesker! Og ja så tog vi ellers hjem til os igen, drukket noget cider, snakkede løs, hørt musik osv osv. Vi gik i seng kl halv 5, så vi var alle meget trætte dagen efter. Det var en anderledes, men bestemt ikke dårlig nytårsaften. Vi havde det sjovt alle sammen, og vi kom rigtig godt ind i det nye år! Udvekslingsstudenter er virkelig nogle af de sødeste mennesker, hihi :-)

For mig personligt har 2014 været et oplevelsesrigt år. Jeg startede 2014 ud i Danmark, og sluttede 2014 i USA. 2015 kommer blandt andet til at byde på en tur til Hawaii og Californien, ved jeg allerede nu. Så jeg er super spændt! 

Knus Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar