søndag den 8. marts 2015

Exchange Students


For 2 uger siden mødtes jeg med nogle udvekslingsstudenter i en "Fun Park", som de kalder det her. Det var et slags mini mini tivoli. Vi havde en super hyggelig dag, og jeg elsker dem alle så meget. Vi er alle blevet super tætte, og har det mega sjovt når vi er sammen. Vi var der en hel dag, hvor vi både fik prøvet en masse sjove ting. 

Ellers har jeg det rigtigt godt! Jeg nyder det virkelig, og kunne sagtens blive her et år mere. Bare tanken om, at mit eventyr snart er slut, gør mig helt trist. Selvfølgelig, glæder jeg mig til at se min familie, men trives rigtig godt her lige nu. På lørdag tager jeg til Hawaii, virkelig bliver sååå lækkert, at det næsten ikke kan beskrives!  

I hører snart fra mig :-)
Knus Amalie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar