tirsdag den 26. august 2014

Sidste dag i København!


Hvor er det helt vildt! Kufferten er næsten pakket, og om 20 timer og 55 minutter sidder jeg i flyet på vej til selveste New York. Jeg glæder mig så meget, men er samtidig lidt nervøs. Jeg er ved at være færdig med at pakke, og skal i aften til Rungsted havn og spise afskeds-sushi med min far, mor og søster. I går sagde jeg farvel til en af mine aller bedste veninder, hvilket var virkelig hårdt. Jeg kommer sådan til at savne hende. Men nu glæder jeg mig bare til at jeg skal afsted og opleve en masse ting! Jeg har trods alt også ventet på det her i meget lang tid. Jeg har også arbejdet utrolig meget i sommerferien, så i New York skal der ihvertfald ikke spares på noget som helst. :-) 




I lørdags holdte jeg afskedsmiddag for noget af min tætteste familie. Så her der et par billeder fra det. Jeg valgte, at vi skulle have lagkage til dessert, så det var næsten ligesom en fødselsdag, hihi!

Nu skal lufthavnen bare overstås i morgen, for det bliver virkelig hårdt for mig og min familie. Men sådan er det jo nok for alle udvekslingsstudenter...
Næste gang jeg skriver bliver det fra New York. Glæd jer til en masse billeder, for nu starter min rejse endelig !!

Knus Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar