mandag den 1. september 2014

New York

Jeg har haft lidt problemer med nettet, så derfor kommer der først opdatering fra New York nu :-)
Jeg sidder lige nu hos min værtsfamilie og hvor er de dog søde!
Jeg har også lavet en video fra New York af, som er linket til indlægget, nyd filmen. 

Dag 1:
Første dag ankom vi hvor vi alle var super trætte efter jetlag, så det blev ikke til så meget andet end en tur i poolen og ellers tidligt i seng. 

Dag 2:
2. dag tog vi alle sammen ind til manhatten og var på en guidet tur. Det var virkelig en effektiv tur. Hvor vi fik set en masse ting.


Dag 3
på vores 3. dage fik vi lov til at gå rundt på manhatten i små grupper. Jeg gik sammen med 2 søde piger, og vi fik virkelig kort kreditkortet meget igennem. Samtidig med at vi havde det så sjovt. 

Dag 4:
På 4. dag tog vi ud i six flags og (de andre) prøvede en masse forskellige ting. Det var en hyggelig dag, men da jeg ikke er den som tør alt det sindssyge, valgte jeg at holde en masse tasker. Men fik dog prøvede noget rafting og en vandrutschebane. 

Dag 5:
I dag skulle vi alle ud til vores værtsfamilier. Jeg var virkelig virkelig spændt, men samtidig også nervøs. Heldigvis er de såå søde!!!


Og så til sidst lidt overordnet. Jeg har haft den mest fantastiske tur til New York, og hold da op hvor kommer jeg til at savne alle de søde mennesker! Vi har haft det så sjovt, og jeg kunne ikke havde ønsket mig en bedre start på mit år. Alle folk har været så søde og udadvendte. mig, 2 piger og 5-6 drenge har brugt poolen hver eneste aften, hvor vi efterfølgende har hyggede samlet på en af vores værelser. Det er helt utroligt hvor tætte man bliver med folk på så få dag… Til kommende udvekslingsstudenter: glæd jer, det bliver så fedt! Jeg ville ønske jeg kunne starte soft landing campen forfra, for hvor har jeg bare haft det skønt!

Jeg vil nu gå ud og spille tennis med min værtsfar og Paula fra spanien. Det er nemlig 33 grader lige nu, så helt perfekt vejr til en omgang tennis!

knus Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar