onsdag den 3. september 2014

First day of Aloha High


Så idag var min første dag på Aloha high school. Det er den største skole jeg nogensinde har set. Alle halls har et bogstav, så man kan finde lokalerne. Skolen er på 2 i etager, hvor der både er gymnastiksal, auditorium, bibliotek, en kantine med 3 forskellige slags shops plus der også er en tilbygning til hvor der også foregår timer! Så det er en kæmpe kæmpe skole... Jeg skal være junior som jeg er okay med. 
Indtil videre ser mit skema således ud: På A-dage : 
Biologi, som er med den sødeste klasse og den sødeste lærer så selvom det er lidt svært, så beholder jeg den. Så har jeg Modern Novels, som bare virkelig ikke er mig. Det handler om at læse poesi og analysere det. Mr Shinn giver kun karakter udfra hvor mundtlig aktiv du er, hvilket er svært for mig, da jeg ikke er så god til at analyserer poesi.... og så endda på engelsk :O Så har jeg 1. lunch, hvilket var stressende og forfærdeligt! Jeg sad helt alene, da vi har 2 lunch på skolen. Og de fleste jeg snakkede med havde lunch nr. 2.
Så har jeg Algebra 1 hvilket virkelig er en nem class. Er kun sammen med Freshmens, så jeg vil også rigtig gerne skifte den. 
Til sidst har jeg German 2, hvor folk virkelig også er søde.. Lidt ligesom min biologi time, borset fra at jeg i tysk virkelig har styr på tingene. I morgen på B- dag har jeg: Us History, Aerobics, Expository writing, 2. Lunch og til sidst Access Tutorial, som er en slags lektiehjælps time. 

Jeg har tænkt mig, at jeg indtil videre vil skifte Algebra 1, da det ikke er et krav fra CETUSA at have matematik. Samtidig SKAL jeg også have skiftet min Modern Novels. Efter skole i dag gik jeg til min vejleder, og hun synes pludselig, at det var et problem, at jeg ville skifte. Hvilket hun ikke gav udtryk for da vi valgte vores timer. Så jeg tager fat i hende igen i morgen, da jeg virkelig ikke føler mig tryg i den class.

 Og så lige noget helt andet. Jeg har det så godt, både med familien og Paula. Mig og Paula gik igår en tur i nabolaget og fik snakket igennem samtidig med, at vi igår aftes også hjalp hinanden med at vælge tøj. Vi rendte fra værelse til værelse og det endte med, at alt tøjet lå udover det hele. hihi. Igår aftes var Jim, Paula og jeg også ude og spille golf efter aftensmad. Jim har spillet det i 40 år, så han var virkelig god, og hjalp Paula og mig rigtig meget :-) Det var virkelig sjovt at prøve og faktisk lige noget for mig.

Knus Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar