mandag den 3. november 2014

Bad news...


Jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte... Siden sidste indlæg skete det mest tragiske, hvilket ramte mig og min familie rigtig hårdt.
Først og fremmest TUSIND TAK for alle jeres emails, sms´er, skypeopkald, beskeder og så videre. Hver eneste lille hilsen betød mere end i aner. Hvor er det rart at vide, at jeg har så mange fantastiske venner og familie - i er de bedste!

Det mest tragiske som kunne ske ramte min værtsfamilie og mig. Min værtsmor blev indlagt på hospitalet efter en hjerneblødning. Så derfor var der både gang i Explorius, Cetusa, min kontaktperson osv. osv. Blodet er altså stoppede nu af sig selv, så hun undgik altså en masse ubehagelige ting. Hun er dog stadig berørt, og kommer først hjem igen om omkring 2-3 uger, hvis alt altså går efter planen...


Dog betyder det, at alle vores planer er blevet udskudt, og vi derfor ikke har mega mange lige nu. Hvilket self. er forståeligt. Så den sidste tid har altså været rigtig hårdt for alle, og jeg følte, at jeg blev nødt til at fortælle jer, hvad der foregår lige nu. Men vi har alle holdt sammen, og hjulpet hinanden igennem det, hvilket har gjort os rigtig tætte!


Skolen er stadig et problem, som jeg håber på snart bliver fikset.  

Ellers kommer jeg snart med en opdatering omkring Halloween, homecoming osv. 
Nu skal vi lige have min værtsmor rask hjem igen :-)

Knus Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar