fredag den 28. november 2014

Thanksgiving & Black Friday

Happy Thanksgiving! Thanksgiving er nu overstået for mig. Vi havde en rigtig hyggelig aften med en masse lækker mad. Hele konceptet med thanksgiving er jo at være taknemmelig. Jeg er taknemmelig for min dejlige familie i Danmark og min skønne værtsfamilie her. Selvom dette år allerede ikke er som jeg forventet, er det stadig Fantastisk! Selvom det noglegange er hårdt, har jeg det skønt, og er evig taknemmlig for, at jeg har fået denne mulighed. Folk som ikke en udvekslingsstudent går helt klart glip af en masse stunder, som jeg aldrig nogensinde kommer til at glemme!

Men ihvertfald havde vi en rigtig skøn aften med en masse masse mad. Dog valgte jeg ikke at tage billeder af alt maden, da det ville fremstå som alt for meget. Men mad til flere uger, var der i hvertfald. Vi var 12 mennesker, som mødtes ved en 2 tiden. Fra kl 2-6 snakkede vi, spiste nogle snacks og hyggede os. Efterfølgende stod den på middag, med en masse traditioner og så spiste vi ellers Pie/kage, som smagte vidunderligt!

Efter aftenen var slut, tog vi hjem og fik os en lur på en halv time. Vi havde nemlig planer om, at gå fuldstænding amok til Black friday shopping. Vi tog derhen kl 9 om aftenen og blevet hentet igen kl 6  om morgenen. Det var helt fantastisk! 9 timers fuld af shoppings udsalg, hvor alle går fuldstændig amok. Udsalget er over det hele, og ingen kan styre sig. Vi stod næsten i køerne i omkring 1 time. Men det var det hele værd! Jeg fik slæbt en masse poser hjem, med en masse gode tilbud! Vi shoppede nogle basis stuff i Forever21, og fandt nogle lækre ting i de andre butikker :-)  



Nu er jeg dog rigtig træt efter 4 timers søvn. Men alt for shopping! Vi havde en fantastisk Thanksgiving & Black Friday. Jeg kunne ikke havde ønsket mig en bedre aften/nat!
Knus Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar